Yenigebe12 Merhabalar arkadaşlar sezeryandan sonra 5.günüm ancak halen dikişlerim ve idrara çıkarken mesanem çok ağırıyor tüm bu ağrılar hiç geçmeyecekmiş gibi hissettiriyor yataktan halen desteksiz kalkamıyorum tahmini ne zaman geçer 🥺
huysuz__ Yenigebe12 çok yürümelisin uzun süre yatmamaya çalış yarım saatte bir kalk evi Bi iki tur adımla , yürüdükçe geçiyo
MrsMommyy1 Yenigebe12 idrarınızı uzun süre tutmayın öyle çok ağrıyordu uzun sürede yatmayın evin içinde de yürüyün koridorda felan geçmiş olsun
Yenigebe12 huysuz__ gün içinde mutlaka yürüyorum ancak özellikle hastane kontrollerine gittiğim günlerin akşamında can çekişiyorum o gün sanırım dikişleri zorluyorum bu yüzden yürümeye de korkar oldum
Yenigebe12 MrsMommyy1 mesanemden ameliyat olmuş gibiyim incittiler mi bilmiyorum ama idrarımı yaparken resmen ağlıyorum
MrsMommyy1 Yenigebe12 yok bende öyleydim ağlıyordum ilk haftalar geçti sonra üzülmeyin sizinde geçer inşallah