Dilekyesil 32. Haftamdayım cnm benim hala 9/6 seyri devam ediyor. 29da tansiyon ilacına basladı dengede tutsun diye onda da 10/6 falan oldu yüksek olmasında iyidir düşük olması. Kendini köyü hissetmediğin durumlarda çok sıkıntı olacağını düşünmüyorum hissedersen de doktorunla paylaş ne yapman gerektiğini söyler zaten sana 😘