Biz yaptırdık, xyy sendromu diye bi şey riskli çıktı şimdi amniyosentez yaptırıcaz mecburen. Bu xyy denem şey de diğer 2li3lü vs taramalarda ya da ultrasonda çıkan bir şey değilmiş. Şuan keşke yaptırmasaydım ile iyi kş yaptırdım arasında bi yerdeyim, ağlamaktan mahvoldum. Ama şuan olsa yine yaptırırdım sanırım.