Benim sezaryan arası mesafem fazla yok kızım şuan 10bucuk aylık bende 18+1 gunluk hamileyim şimdiden zorlu bi hamilelik geçiriyorum dikislerimde agri oluyo aciyo benim gibi olup doğuma kaçıncı haftada girdiniz bebekte erken doğma tehlikesi olurmu korkuyorum