Kızlar iyi akşamlar yarından itibaren ovülasyon testi yapmaya başlıycam diyelimki saat 1 de yaptım hep 1 demi yapmam gerek 2 de veya 3 de olmazmı önerileriniz varmı mesela bunu kullanıp hemen hamile kalan varmı 7 aydır deniyoruz nisanda 8 ay olcak allahım nasip eder inşallah