Rosemihra Kızlar embriyom 5. Gün blastokist ama kalitesini söylemediler 2 tane . Dondurup çözünce daha iyi olacak dediler . Ya da 6. Günü beklesek iyi olur dediler . Böyle olan transfer olan var mı ?
Sedadvc Rosemihra Israrla sorun. Söylemek zorundalar. Benimkinin kalitesi dondurup cozulunce bir kademe düşmüştü ama genelde yukseliyormus kalitesi.
tlhmrv Rosemihra 5 .gün ilki direk transfer oldum ikinciyi dondurularak oldum ikiside sağlıkla doğdu . 3 gün tranfer olup tutanlar var sen takılma onu öğrenip ne yapacaksın biraz akışına bırak doktoruna güven sağlıklılar ki 5 . Güne gelmişler
Rosemihra Sedadvc söyledi aslında kalitesi aa sı bb si yok şu an . Blastokist olmuş . Çözülünce ilerleyecek dedi
Rosemihra tlhmrv sevindimm kalitelerini biliyormuydunuz . Kafama baya taktım ama duyunca sevşndim böyle