nursedaguney 33.haftalık hamileyim. Çok hastayım sağlık ocağı parol verdi ama kullanmadım hiç. Korkuyorum içmeye de . Kullananlar var mı ?
Musemma06 nursedaguney bende çok hasta olmuştum 6 saat arayla günde üç kez içtim bişey olmadı çok şükür
ezeles nursedaguney üç gebeliğimde de her ihtiyaç duyduğumda içtim içmemek kendine eziyet etmektir. Çok şükür iki çocuğumda gayet sağlıklı parol zaten gebelerin kullanabileceği en zararsız ağrı kesicidir.
svncgldgn nursedaguney bir kaç kez grip oldum artı covid geçirdim ağrılarım için günde 3 keze kadar kullanabilirsin dedi kadın doğum doktorum hala da ağrım olursa günde bir tane alıyorum tek sıkıntı 3 kezi geçme dedi erkek bebeklerde özellikle üreme hücresini etkileyebilir çok sık ve 3 ü geçkin kullanırsan dedi yoksa arada ağrın olunca al parasetamol bir şey olamaz dedi
Civciv53 nursedaguney valla ben umreden dönünce hamile olduğumu öğrendim 5 haftalık çok kötü hastalandım 2-3 gün ateşim düşmedi 8 saatte bir parol aldım doktorum günde 4 tane alabileceğimi söyledi. Allah a şükür şuan 17+6 yım bir sıkıntımız yok
BARUTCU06 Ben ılk haftalarda içmiştim Parol zararlı değil ki bebeğe o yüzden verıyorlar . Tabi hergun almayın ağrınız olduğu zaman alın
emirtimr1 içilebiliyor,anne olarak gönül el vermiyor biliyorum ama bebişe bir zararı yok.böbrek genişlemem olduğu için doktor bana sabah,öğle,akşam olarak 3 defa kullanabilirsin demişti🙏🏼
Bbbbbbssss emirtimr1 merhaba geçmiş olsun. İnşallah daha iyisinizdir. Her gün mü kullanıyorsunuz ya da haftada kaç tane kullanıyorsunuz?
Esra11_10 ezeles bende kullanıyorum kendimi tutmaya çalışıyorum içmeyim diye ama dayanamıyorum 5 gündür ölücekmişim gibi diş ağrısı çekiyorum dişimi çektiler hala hiç çekilmemiş gibi ağrıyor bebeğe bişey olmaz inşallah ya herkes içme diyor bende kendimi tutuyorum ama napıyım
Serendipity16 nursedaguney bende birkaç kere içtim zaten hamilelerin kullanabildiği tek ağrı kesici serum olarakta veriyorlar içebilirsiniz
Cnscmrtplt nursedaguney günde 3-4 kere kullanılabilir ama siz 1 tane parolu önce yarısını alın baktınız sizi rahatlattı yarım için hastalıkta direncinizi düşürür parol kullanabilirsiniz
svncgldgn Bbbbbbssss yok haftada bir bende alıyorum, özellikle bu ar sırt bel ağrım eklem ağrım oluyor. doktor günde üç taneye kadar kullan hasta olunca da ama her gün kullanma dedi arada ağrın olunca alabilrisin bir sıkıntı oluşturmaz dedi