Seher05_ merhaba kızlar reglime 13 gün var ama dünden beri sağ kaşığımda ağrı var ve sağ bacağım cidden kesilicek gibi bi ağrı gece boyu hiç uyutmadı beni.Sizce hamilelik belirtisi olabilir mi?
Seher05_ geçen ay adet dönemin bitiminde yumurtlamam olmuştu . Ama kimyasal gebelik geçirdim . Bu seferde adetten sonra iki günde bir ilişkiye devam ettik o yüzden şüphelendim ama ümitlenmekte istemiyorum 🥺😭
october Seher05_ su an varsa bile hiçbir şekilde belli olmaz ama. 7 8 gün olsa tamam da 13 gün çok fazla canım bekle biraz