annelik_4 Elffth_2017 bende 30+2 oldum giriş pek iyi olmadı sonra biraz düzeldi mide yanma oldu şükür geçti smdide catlaklarim arttı kaşıntılar başladı ve sağa sola dönerken kasığımda ağrı oluyor bunada şükür tabi😊