Sblbrt Kızlar özelde kaç cm açılmadan sonra suni veriyorlar ikinci doğumum ilkinde de suni aldım ama devlette 48 saat fitille açılmasını beklediler 3 cm açılmadan sonra suni sancı verdiler özelde de böyle bir şey var mı 2 cm açılmam var 40+5
Selothatun Sblbrt suyum gelmişti 2 cm açılmam vardı doktor fitil verdi hızlanması için. Sancım yok diye suni sancı verildi ama çok kısa süre çünkü bebeğin kalp atışları değişti strese girmeye başladı hemen kapattılar baktık ki sancılarım düzenli kendi sancılarımla devam ettim bu arada 5:30 da gittim 10:10 da doğum yaptım.
Deletedmom_110 Sblbrt 2 cm açılmayla takıldı yaklaşık bir saat çektim 4-5 cm açılmam oldu iyi gidiyordu ki bebeğin kalp atışları düşünce sezaryene alındım
Buseirgit Sblbrt ben büyük kızıma hiç açılmam sancım yokken kendi isteğimle suni sancı ile başlattım doğumu. Küçük kızımda kendi sancılarım vardı açılma ilerlemediği için suni verdiler. İki doğumumu da medical park da yaptım.
Yagmurr8 Sblbrt ben kendi sancımla gittim 5 cm açılmam vardı nstye bağlayıp yarım saat beklettiler kendi sancın yetersiz deyip 6 cm den sonra suni sancı taktılar
Selothatun Sblbrt sağlıkla gelsin inşallah 🙏 bol bol yürüyüş yapın ördek yürüyüşü yapın. Korumasız ilişkiye girin.
Deletedmom_110 Sblbrt ama benim öyle olması tamamen benim hatamdı ben nefes almadım hava taktılar onu bile yapamadım sürekli bağırıp ağladığım için öyle oldu acı eşiğim çok düşük benim böyle olacağı belliydi zaten yünede denemek istedim..senin öyle olacak diye bişey yok korkma o tamamen benlikti
Aysenuraluc Buseirgit bende bunu merak ediyordum sancı ve açılma yokken suni sancıyla vajinal doğum yapıyorlar mı
Buseirgit Aysenuraluc evet yazdım zaten, açılma ve sancım yokken tamamen kendi isteğimle doğumu başlattık
Sehermahsum7321 Aysenuraluc evet bende ilk gebeliğimde 0 açılma ile suni ile doğurdum 12.13 saat çektim ama şükür doğurdum ikincisi zorunlu sezeryan oldum
Dnmzzeda Sblbrt kontrolümüz vardı 39+6 salıya kadar gelmezse 40+4 oluyoruz o gün son bi muayene ve yatış yapılacak 3 cm açıklık var
Sblbrt Dnmzzeda bende yarın 40+5 oluyorum ve yatış yapıyorum yarın Allah izin verirse suni sancı alıcam geleceği yok çünkü
Kubracigimm Sblbrt hiç açılmam yokken suni sancı ile doğum yaptım. 39+5 teydik. Bebek bayağı aşağıdaydı ama ben hissetmiyordum Muayene için gittiğimizde de artık alalım dedi doktorumuz 11 gibi almaya başladım 19:30 da doğdu bebeğim