Merhaba hanımlar. Dün çatı muayenesi oldum. Muayene sonrasında doktorum kemik çıkıntısı var. Bebeğin doğum sırasında omzu falan takılabilir dedi. Tam olarak bu durum nedir yaşayan var mı ya da bunun üzerine normal doğum yapan var mı ya da sıkıntı yaşayan çok stres yaptım dünden beri. Bu konuda bilgili hemcinslerim fikirlerini belirtebilirler mi