Lelax Kızlar 9 haftalık hamileyim ama hiç belirti yok sadece uyku var. Göğüslerim şişti onlar da indi sizde durumlar nasıl?
_handan91_ Lelax Ilk baslarda pek belirti olmuyor. Benim cok sükür mide bulantisi gibi sikayetlerim olmadi, hamile degilmisim gibiydi, sadece uykusuzluk vardi. Ve sabahlari cok ac uyaniyordum. 20 Haftadan sonra sirt agrisi bel agrisi basladi. Umarim sizinde hamileliginiz rahat gecer 😊
Kardelen120o Lelax benimde hiç bir belirtim yoktu sadece adetim 4 gün gecikmişti rüyamda görüp bi hisle test yapmıstım 4 haftalık hamile çıkmıstım şuan 19. Haftadayiz çok sukür 😁🥰
Busraaa233- Valla benim daha yeni 6 haftalık anca keseyi görebildim ben ama benim de hiç belirtim yok az önce 3-4-5-6 haftalık hamişler diye biri tartışma açmış herkes bi sürü belirti yaşıyor uyku halsizlik mide bulantısı falan bende hiç biri yok normal hayatıma devam ediyorum ben biraz bel ve sırt ağrım var o kadar
Alyaveysel Busraaa233- merhaba bende 6 haftalığım, hiç bir belirti yok ,sizin gebeliginiz devam ediyormu, benim betada sorun var sanırım, acildeki doktor sorun yok dedi ama bilemedim ,hiç bir belirti bende yok
Busraaa233- Alyaveysel bende de aynı ama devam ediyor beta değerinde sorun yok dediyse yoktur canım olsaydı zaten söylerdi emin ol kaç iken kaç oldu şuan değerin
Alyaveysel Busraaa233- 1nisanda 602 4 nisanda 1742 7 nisanda 2779 Acildeki doktora dedim 2 kat atmiyo dedi sorun yok normaldir dedi, 2 günde 1 hesapladig8ma göre gerçekten az artmış,
Busraaa233- Alyaveysel benimde böyleydi ama ? Sorun yok dediler öyle de oldu herkesin hormonları aynı olmuyor bebişim güzel düşün güzel olsun ❤️
ezgi-esk Herkeste bulantı kusma olacak diye bir şey yok teyzem iki gebeliğinde de bi kez bile bulantı yaşamadı. Arkadaşım 0 bulantıyla doğurdu. Karşı komşum 1 kez kustu doğuma kadar. Ama ben mesela bulantıdan ölüyorum. Yemek yiyemiyorum. Sürekli uykum var çocuğumla bile ilgilenemiyorum
Alyaveysel ezgi-esk benim dusuklerim var diğerlerinde belirtisi gittiğinde hep sorum olmuştu bundada böyle oldu diye korkuyorum
Alyaveysel Busraaa233- sizinde beta böyle duzensizmi artıyordu ben aralıklı günlerde yaptım ,2 gün arayla yapmadim 2 gün arayala hesapladigimda az cikiyor