Nickbilmemne 3 aylık olduk bulantı halsizlik geçmiyor. Bir yaşında kızım var bir de. Evden çıkasım gelmiyor. Mide bulantımdan dolayı oruç tutamıyorum çünkü hap atıyorum. İnşallah bu süreç geçicidir. Sizin nasıl gidiyor?
Ahsennesli Nickbilmemne eh işte yanmalar bulantılar devam, sırt bel ağrısı. 28 hafta bu arada. Her hafta başka bir şey ekleniyor 😂😂
Kaderimmmm16899 Nickbilmemne çok Güzel geçiyor diye bilirim ilk hamileliğimde 9 ay boyunca kustum simdiki hamileliğim çok iyi hiç kusmuyorum halsizlik bile yok 😘❤️😂
eylulus Sürekli bir mutsuzluk, yatma isteği, evden çıkmak falan hiç istemiyorum. Birini göresim bile gelmiyor. Depresif bir haldeyim tam anlamıyla her şey batıyor sanki. Eski enerjik halime dönmek için can atıyorum 9.haftadayım ben de 12 de düzelir dediler🫠
Nickbilmemne eylulus aynısı. Hayat enerjim sıfırlandı resmen. Hiçbir şey tat vermiyor🥺 12. Haftaya geldim ama geçmedi benimki😭
EceSB eylulus benim bu sıkıntılar 4. Aya girdiğim hafta sıfırlandı çok enerjik yediğimden aşırı zevk alır hale geldim. Çoğu kişide de öyle oluyormuş hatta 3. Ayda iyileşenler vardı. Ha şimdi nasılsın diye sorarsanız boşverin sormayın (35+4) 😂
Maviii_98 Benim bulantılarım 13. Haftada sona ermişti şimdi 20 haftalık olduk. Bebeğimin hareketlerini hissettiğim dönemdeyiz ve bu çok tatlı Bir duygu umarım sizlerde bu duyguyu vakitlice hissedersiniz. Sinirlilik ve agresiflik hali devam ediyor. Çalışıyorum hafta sonları tatilim evdeyken gayet güzel geçiyor kendimi dinlendirebildiğim zaman. Amaa çalışırken akşamları ayaklarımın ağrısına duramıyorum o yüzden bu anlamda şuan için biraz zor geçiyor diyebilirim.
Nickbilmemne Maviii_98 inşallah benimki de geçer ya. Birinci hamileliğimde geçmişti. Allah yardımcımız olsun
eylulus Nickbilmemne valla ben galiba buradaki bazı postlardan bile dengemi kaybettim diyebilirim, bir şey yiyeceğim onu yeme onu içme ordan yeme farklı farklı fikirler, insanım ilk gebeliği olunca zaten bilgisiz oluyor. Bu sefer her şeyde stres olmaktan da yoruldum. Tabi hormonlardan zaten ayrıca bıkkınlık var bir de her hareketim sakıncalıymış gibi hissetmekten kendimi heba ediyorum galiba🫠
Mst12 mickey hayır ya 19. Haftayım hala ilacımı içmesem bulantım oluyor kız bebiş bekliyorum bence dogru değil😂