Meliksah1453 Kızlar dua edin lütfen benim 29 Mart sezeryan günüm . yarın saat 20.00 da hastanede olacağım. Acilden giriş yapacakmışım yatışım yapılacak. Bu benim ikinci sezeryanım ama neden bu kadar heyecan yapıyorum anlamıyorum. Lütfen dua edin kızlar .
Sumisali_ Meliksah1453 merhaba rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.Heyecan yapmanız çok normal her çocuk yeni bir duygu heyecan oluyor.
Meliksah1453 Sumisali_ Allah razı olsun ilkinde bu kadar heyecanlı değildim gerçekten içim içime sığmıyor