Bugün bebek hareketi azlığından hastaneye gittim. Bir süredir 2 haftalık gelişim geriliği var bebeğimde. Eğer hareketleri artmazsa bugün bile alınması gerekebilir. Bugün 35+6 yız. Fakat bebek 33+6 doktor her şey yolunda giderse 5 Nisanı bekleriz gerilik olduğu için daha fazla bekletmenin sıkıntı olabileceğini düşünüyor. İki hafta önce ciğer geliştirici iğne de yapıldı ama ola ki bugün gelirse diye çok tedirginim. Aranızda benzer durumları yaşayan var mı acaba?