seyma3737 Hanımlar profilo ankastre ocağımı her türlü deterjanla temizledim ama çıkmayan lekeler var servis de bu temizleyiciyi önerdi aranızda kullanıp da gerçekten memnun kalan var mı? 😊
Deletedmom_110 seyma3737 benim ankastremde Profilo siyah renk Çıkmayan leke henüz oluşmadı bende ama her kullanımdan sonra yağ çözücü veya cifle siliyorum
seyma3737 Deletedmom_110 benimki beyaz ama gözlerin altındaki kısım kare siyah yağ çöz de sıktım kireç sökücü de sıktım gitmiyor yavaş yavaş tel sürdüm yine banamisin demiyor davlumbazın ışığı kapalı iken herşey tertemiz bir sıkıntı yok ama ışığı açınca çok kötü durumda
Deletedmom_110 seyma3737 ayy çok kötü olmuş bu😢kaç yıldır kullanıyorsun canım kullanım hatası mı dediler servis ne dedi buna peki ? Ben 2 buçuk yıldır kullanıyorum yaşamadım böyle bişey
seyma3737 Deletedmom_110 2 sene olacak canım temmuz ayında valla buzdolabı için gelmişlerdi ayak üstü o lekeleri de sordum yağ lekesi kireç lekesi yapışmış bunun kendi deterjanı var onunla temizleyin deyip geçtiler