1850 sizin modelde var puset, chromeda yok sanırım resimde gözükmüyor. İşte pusetten sonra sıkıntı olur mu dönük olmaması diye düşünüyorum. Herkes birşey diyince her konuda kafam karışıyor. Bebek arabasından, beşiğe hatta doğumu nerde yapacağıma kadar karar vermememişken ben beklemeye devam edicem sanırım bbiraz daha 😩