MerveH11 Kızlar merhaba Cumartesi günü sezaryen günü aldım. Trabzon imperial hastanesinde doğum yapmış olanlar var mı bir şey sormak istiyorum da.
mavilibisey MerveH11 ilk doğumumu orda yapmıştım. Nasipse bu hafta da ikincisi olacak. Sorunuz nedir?
adsoyadyok mavilibisey Kadındoğum ebe ekibi ve hemşirelerin ilgisi nasıldı.Yenidoğan ünitesi halkında bilginiz var mıdır.Doktor kadar bu da önemli