asel-yasarrr Kızlar bayadır randevu yakalayamıyorum ikinci sezeryanım olacak acil kısmından giriş yaptırırsam doktorla görüşebilme imkanım var mı doğum konusunda bilgi alabilir miyim 33 haftalık oldum bir ay kaldı doğumuma 😕