TLze-15 Eğer devlet hastanesi ise çok normal çünkü 7.hafta itibari ile görünmeye başlıyor ellerinde ki cihazlar ile alakalıymış birde geç döllenme gibi durumlarda da geç görünüyormuş ama içiniz rahat olsun 6.hafta da görünmeyip 7.hafta da görünen çok oluyor ilk gebeliğim de 6+2 de görmüştük ikinci gebeliğimde de 6+4 de gördük özel takipliyim ve bu yazdığım haftadan bir gün öncesi devlete gitmiştim bebek görünmemişti ertesi gün özele gitmiştim bebek ve kalp atışı görülmüştü dinlemiştik