Hepinize merhabalar öncelikle 37 + 2 haftalık gebeyim 5 gündür dinmeyen sancım ve pelvis kemiklerimde ağrı belimde çok fazla ağrı var ara ara su sızıntısı oluyor fakat açıklık yok acı artık katlanılacak gibi değil çok şiddetli değil ama yine de insanı korkutuyor açılma olması için ne yapmam gerek en hızlı ne işe yarar