Kubra_sonmez123 Regl gunum 4 gun onceydi 2 gün kanamam geldi suan 4 cu gunum kan yok iliskiye girdik kbmayın hafif kan geldi midem ağriyo arada istifra ediyorum sizce hamilemiyim
momofmychildren Kubra_sonmez123 kanamanız yoğun muydu nasıldı lekelenme şeklinde ise gebelik olabilir
Hiratuba Kubra_sonmez123 adetiniz sadece iki gün mü sürdü ben mi yanlış anladım? Eğer leke leke geldiyse yerleşme kanaması olabilir. Ya da adetiniz başlayacaktır
Kubra_sonmez123 Hiratuba yok 2 gun surdu normal kandi agdet kani ama baska yok anlamadım bende neyin ne oldugunu
Hiratuba Kubra_sonmez123 bazen hormonal denge bozukluğundan adet günü kısalabiliyoe belki bu ay yumurtlamanız olmamıştır