Kzynzn Narkoz işini bende anlayamadım. 23.haftada serklaj olöuştum, 37+2 de sancıyla gittim 5-6 cm aşılma vardı ve dikişin yarısı açılmıştı. Normalde2 dakikada alınan bişeymiş ama benim yarısı açıldığı için zor oldu ameliyathanede alındı. Aman aman bir ağrı sızı da hissetmedim, uyuşturma falanda olmadı. Kısa süren bir işlemin uzamasına rağmen.