Busenazzzzzz bizde 2 aylıkken 3 saatlik yolculuk yapmıştık toplamda 1 ayda 4 uçuş gerçekleştirdik gayet rahat geçmişti çok huysuz bir bebek değildi zaten. Sadece uçak kalkış anında ve iniş anında uzun uzun emzirdim onun dışında gayet normal uyanıktı yada uyuyordu falan.