Busaltun Bugün 37+4. Haftadayız. Nst kontrolüm vardı. Doktorum hazırsan kas muayenesi yapalım dedi. Sen hazır olana kadar beklerim dedi, jel sürdü ve çok kısa süre içerisinde kontrol etti. Gözümü açtığımda bitmişti :) korkacak birşey yok. Sadece biraz serbest bırakmak gerekiyor.