metemom_ kız genelde halaya çeker derler ya , ben kızıma hamileyken küçük görümceme çok benzesin istemiştim gerçekten kopyasını doğurdum.. erkek kardeşim yok 1 dayım var ,oğlumda da dayım ile bana benzese ne hoş olur derdim içimden, ikimizin karışımı çıktı o da😁😅 hissiyat mı, benzetme işi tuttu mu bilmiyorum artık