39+2 den selam günümüz var daha biliyorum ama kızım gelmek istemiyor galiba 😂 artık çok sabirsizim birde çok uykum geliyor normal mi acaba ilk 3 aylık dönemde de böyleydi son 3 aylık dönemde de olur demişlerdi ama benim son 2 haftadır çok yoğun gece gündüz uyuyasim geliyor zorla yataktan kalkıp yürüyüş yapıyorum 😂
Doğumu tetikleyecek birşeyler varmı yapmam gereken acaba yoksa bu şekilde beklemeli miyim fikirler gelsin ya valla sıkıldım 😂🥰