damlalmila2017 22 martta betam 1663 çıkmıştı 27 mart yani bugün 6347 çıktı değer bana az artmış gibi geldi sizce normal mi
_Mother_ damlalmila2017 doktora giderseniz kese görünme ihtimali çok yüksek kese görüldükten sonra betanın bir önemi yok
damlalmila2017 Emosclb ultrasonla cuma günü bakılmıştı en son ozaman beta. 1600 küsürdü gözükmemişti. Bu cumartesi gideceğim inşallah ozamana gözükür
damlalmila2017 _Mother_ cumartesi gününe randevu aldım. Betamın daha yüksek olması getekiyor gibi geldi acaba bir problemmi varki diye düşündüm %60 artmalı 2 günde diyorlar onun için bir sorayım istedim başına böyle birşey gelen var mı acaba diye
_Mother_ damlalmila2017 beta işi çok stresli canım inan geç döllenme durumunda beta haftaya göre az olabilir içini ferah tut