Zeren27 32+5 içindeyiz aşırı mide yanması geldi bu haftalarda zaten bende gastrit vardı fakat bu kadar mide yanması olmadı gavıscon şurup içiyorum soğuk süt içiyorum başka tavsiyeleriniz var mı🌸🙏🏻