Aysee1 Kızlar ödemden ayaklarım şişti son ayımdayım. 37 numara giyiyordum ama şimdi aldığım babet olmuyor acaba ayaklarımın şişi iner mi?
Aseliimmm Aysee1 Benim ilk kızımda kabusumda ayakkabı giyecek bir şey bulamıyordum yok böyle bir şişme ayak bileğim bile şişmişti 🥴 Doğumdan sonrada şişti elim serumlardan sonra zamanla geçti şükür
Aysenuraluc Aysee1 bende son birkaç gündür aynı dertten yanıyorum normal değil mi bu zamanlarda şişmesi