Yaşam da 2 3 aya bir Berk beye gidiyorum sürekli olarak da tıp cemile hanıma gidiyorum memnunum tıpta normal doğum ücreti 17.000 tlymiş biraz o konu kafa karıstırıyor. İhtisastan nedense memnun kalmadım 2 saat sıra bekliyosunuz ultrason resmi de simsiyah ğeliyo anlasılmıyo ama tabi herkesin kendi tercihi