Ebruska_92 bende eritrositte bakteride eser miktarda cıkıyor bişey verilmedi enfeksiyonda var demediler ama kanda çıkıyor, dut kurusu kaynatıp için diyolar ama ben bilemedim iyi mi kötü mü bi kaç kere içtim ama kasık ağrım olurdu batma gibi o zaman içmiştim o fayda etti mi bilmiyorum dene bir istersen 5-6 dut kurusunu kaynatıyorum demliyorum hafif ılıyınca içiyorum