Ozlem23MZS bi arkadaşa 12 de kız demişti 15 de gitti erkek çıktı belli olmaz canm bazılarından gerçekten değişiyor..çocuk olup hamile kalmak gerçekten zor birde doğduktan sonra bakmak büyütmek gerçekten zor ben birde gurbetteyim kızımı tek başıma büyüttüm ama Allah kolaylığını verdi yine çok şükür 🤲🏻