Benden rahim filmi istemedi bizim ülkemizdeki kadınlarda genel olarak %2 ihtimal tıkanıklık olması dedi ilaç verip rahimin yapısını bozmaya gerek yok dedi anlamadım cumartesi günü aşılama olacak bugün çatlatma iğnesi oldum bakalım umarım güzel haberler alırım Allah isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin evlat sahibi olmayı