umrumdadegil Kızlar kullanan var mı nasıl acaba? Sleepy sızdırdı Baby turco pişik yaptı Bebem natural pişik yaptı Goon pişik yaptı Ne deneyeceğim şaşırdım en son molfix ve bunu deneyeceğim hangisi iyi mi bu bez bilgisi olan var mı
Dusgezgincisi umrumdadegil eski e bebek çalışanı olarak söylüyorum aleo veralı olan seriyi mutlaka deneyin deneyen herkes bayılıyordu eğer beğenmezseniz paketi açılsa dahi iade hakkınız da var
Zeyasln umrumdadegil ben bezi bırakana kadar e kullandım hiç sorun yaşamadım Allaha şükür 2.beneğimede onu kullanacağım inşallah sorun olmaz ondada
umrumdadegil GuzelMelegimm sızdırma yapıyor mu ki acaba😕 aslında sızdırmayı da geçtim pişik bari yapmasınn
GuzelMelegimm umrumdadegil daha memnun kalmayan görmedim. Prima eş değeri diyebilirim. Ufak paket alıp deneyebilirsin
umrumdadegil 1ciftyesilgoz prima çok pahalı 🥲 molfix güzel mi peki gerçi her bez her bebeğe iyi gelmiyor ama
umrumdadegil Dusgezgincisi yaa gerçekten mi çok teşekkür ederim. Pişik yaptı veya sızdırdı desem geri alırlar yani dimi
Pamuk umrumdadegil Biz hastanede prima prematüre aldık çocuğumu mahvetti pişik oldu hep.Hemsirelerde prima genelde pişik yapıyor dedi.Simdi sleepy kullanıyor pişik yapmadı ama sizdirmaya başladı.Goon aldim onu deneyeceğim senin yazdığından sonra ürktüm😂
1ciftyesilgoz umrumdadegil evet pahalı ama en iyisi de o canım🥲 molfix gündüz iyi kurtarıyor ama gece sızdırdı malesef
Dusgezgincisi umrumdadegil evet evet 14 gün hakkınız var ama siz yinede bi sorun isterseniz çok zaman oldu çünkü ❤️
umrumdadegil Pamuk ay çok övüldü diye aldım mahvetti çocuğumun poposunu en kötü yapan goon oldu hatta 100lü paketti bi de kaldı elimde🥲
Semmraa umrumdadegil çocuk çiş kokuyor kıyafetinde filan yapınca koku hazmetme olayını beğenmedim molfix güzel
umrumdadegil Pamuk kız 1 paket alaydı da bari önde deneseydin😂😂 bi de ben bu bez numaralarını anlayamadım birini alıyorum küçük geliyor diğerini aynı numara alıyorum büyük oluyor çok saçma 🤣