aasl Kızlar merhaba. Şimdi doktordan ciktim. 32+1 haftalık hamileyim. Bebeğim karnımda gelişmiyor diye bu akşam sezeryana giricem. Çok korkuyorum bebeğime bana bir şey olmasından. Nolur dua edin
Mervs aasl bende 36+4 de aynı şeyi yaşadım bebeğim 34. Haftada kalmıştı bizim bebiş küveze girmedi ama sizinki girme olası var ve sakın üzülme 2 kiloya ulaşınca falan çıkartıyolar arkadaşımın öle olmuştu 30. Haftada dogum yaptı
Sefanur_00 aasl rabbim sağ Salim bebeğinize kavuşmayı nasip etsin inşallah herşey çok güzel gider 🤲🏻❤️
Pamukbayan aasl geçmiş olsun korkmayın bende 32. Haftada gebelik zehirlenmesi sebepli acil sezaryen oldum kızım 1500g doğdu 28 gün küvezde kaldı sağlıklı olun yeterki gerisi zamana kalmış hepsi geçiyor şuan 2 yaşında
Elisaaikraaa aasl Canım kaçıncı haftadan bu yana gelişmiyomuş ki. Allahın izniyle sağ sağlim kucağına alırsin hic bir sıkıntı çıkmaz. Gönlünü ferah tut.
Berivankndmr Rabbim yardımcın olsun inşallah rabbim kimseyi pişman ettirmesin bende bugün kontrole gittim 34+0 haftalık 2050 gram doktor dedi karın çevresi 10 gün geride benimde moralim alt üst bakalım nolcak
Pamukbayan Yzgl kendim hiç belirti hissetmedim doktorum tansiyonumun yükseldiğini farketti daha sonra idrar tahlilinde protein kaçağı olduğunu gördük. Benim tek farkettiğim yüzüğüm parmağımı sıkmaya başlamıştı kilo alıyorum sandım şişmeye başlamışım
Kubranne-9 aasl Korkma canım biraz kuvözde kalacak, büyüyecek verecekler kucağına. Her şey güzel olacak inşallah.
aasl Kubranne-9 Çıktım Doğumdan çok tatlıydı oğlum Masallah. Kuveze girdi insallah her şey güzel olur
aasl Eylul2626 Çok teşekkür ederimmmm 💗 Evet güçlü durmaya calisiyorum oğlum için. Onun bana ihtiyacı var 🤍