Beyzanur_1919 Kızlar eşimin anti hiç testi pozitif çıkmış doktor laboratuvar hatası olabilir testi tekrarlayın dedi nasıl davranmam gerekiyor eşime bilmiyorum yardımcı olur musunuz başına böyle bi olay gelen var mı
Busy Beyzanur_1919 testi tekrarlayın kesin sonuca göre davranırsınız. Bi tanıdığımın da pozitif gelmişti sonra bi daha yapıldı test negatif geldi. Laboratuvar yanlış ölçmüş
_Mother_ Beyzanur_1919 inşallah laboratuvar hatasıdır canım testi tekrarlayın ama tekrar pozitif çıkarsa sizinde test yapmanız iyi olur gebe iseniz sıkıntı olabilir belki geçmiş olsun