Busevurhan Kızlar bugün reglim 4 gündür gecikiyor. Şüphelenip test yaptım dün yaptığım negatif bugün ki böyle çıktı sonra emin olmak için bir daha yaptım yine negatif çıktı ama arada böyle bi testim var ne yapıcam
Busevurhan Nakskdkdkd bildirimlere bakmak için tıklıcağınız yerde fotoğraf yükle yazıyor ona tıklıcaksınız sonra oraya fotoğrafı yükleyip linki kopyalayıp nereye atacaksanız yapıştırcaksınız
Papatyaa2 İlk idrarla yap bi yarın çünkü silikte olsa çıkmalıydı tuhaf bir durum ve kuruma çizgisi gibi durmuyor
Busevurhan Papatyaa2 evet değil direk silik çıktı zaten netleşmedi kuruduktan sonra olmadı çok aradayım test bozuk olabilirmi peki
Papatyaa2 Busevurhan ya ikisi negatif olduğu için pozitif gösteren yanılmış olabilir ama istiyorsan inşallah vardır