Ayse-02 Merhaba kızlar bebeğimin karın çevresi bir hafta geri sorun yok diyorlar bunu yaşayan var mı 37+2 şuanda
Emel_34 Ayse-02 benımkıde oyleydı 2 hafta gerı dedı ama zayıf ve uzun olduğu ıcın olabılır dıye takıp edelım dedı sonra 1 haftaya düştü Sımdı çok şükür bınsıkıntı yok
Skrn1 Ayse-02 100 gram oynuyor arada bizimde öyleydi çok takmıştım hatta 1 hafta sorun değil 4 hafta ileri geri olması sorun genetiğe de bakıyor 2860 gram doğdu kızım hiç takılma
huysuz__ Ayse-02 2 hafta geri veya ilerde olması sorun değil, 3 ve üzeri sıkıntı korkma sağ selamet gelsin inşallah 🥰🤲🏼
Melikeylmz99 Benim de bebişin 2 hafta geri karın çevresi. Ama bebek minyon olduğu için böyle dediler. Canını sıkacak bir durum değil. Sağ salim kucağına alırsın inşallah
Emel_34 SmyEsciv özel bısey yapmadım dedıgım gıbı zaten sıkıntılı bı durum olsaydı doktor ona gore takvıye falan verırdı yada başka bısey soylerdı
Pamukluanne Benim de iki hafta geride dedi bu hafta takibe alacak yememe içmeme daha dikkat etmeye çalışıyorum pazartesi tekrar kontrole çağırdı 36+3 deyiz benim de morelim bozuldu ilk gebeliğim inşallah bir sorun kaynaklı değildir