Pnrdrsn merhaba ben ovulasyon testiyle 19 unda yumurtlama 20 sinde çatlama gördüm. Yarın da adet günüm. Sizce yarın test yapmalı mıyım, yoksa gecikmeyi mi beklemeliyim? İlişki üzerinden 9 gün geçmiş oluyor erken testte çıkar mı sizce , yardımcı olursanız çok sevinirim 🤗