Kızlar merhaba 34+3 üm bugun kontrole gittim bi kaç gündür kasılmalarım ve sancılarım vardı . Bebeğim bu hafta doğum pozisyonuna girmiş doktorum artık her an bize süpriz yapabiliceğini söyledi suyun kanaman veya sancı sıklıgın oldugunda mutlaka ara dedi . Bu haftayı atlatırsak sıkıntı olmicağını 35. Haftada ciğer gelişiminin önemli olduğunu söyledi . Sıklaşan yalancı sancılarım bebeğimin kendini doğuma hazırlamaya başlamasındanmış bu sancılar zaman icinde bebek hazır olunca gerçek sancıya dönücek sıklıgı artıcak bu sımdı de olabilir daha sonrada dedi , 35 den sonra doğumu başlayıp bi sorun yaşayan oldu mu doğum pozisyonuna girdikten ne kadar sonra doğum olur genelde ??