SerapCeliktas canım merhaba en iyi seni ben anlarim sanirim 29+4 de doğum yaptım plesenta rahim ağzını kapattigindan dolayi bebegim 1470 gr doğdu 50 gün küvezde kaldı 1 hafta hastanede yattim kan kaybından tansiyon dan dolayı günlük süt götürdüm yarim çay bardağı bile yoktu nasıl bi durumdur iyi bilirim her hastaneden aradıklarında acaba biseymi oldu diye korkarak acardim telefnu şükür şuan yanımda Allah’tan ümidini sakın kaybetme inşallah bu mübarek ayda bu gecede Rabbim evladını sana bağışlasın neden erken doğdu kac gr şuan