Dün kan testi verdim hem kediden parazit kapmışım hemde idrar yolu enfeksiyonum 15 çıkmış onun dışında problem yok bunu yaşayan var mı daha önce nasıl bir önlem aldınız bu arada kedi annemde ben de biraz hırpalayarak severim hayvanları ve cins kedi aşıları vs yapılmış bebeğe geçme ihtimalı var doktor haftaya tekrar bakıp ilaç vereceğini söyledi