Berivankndmr banada devlet hastanesinde 2 hafta gelişim geriliği var demişti. Bi dahaki kontrole üni hastanesine gittim böyle böyle dediler dedim. Kim dedi 2 haftaya gelişim geriliği diyemeyiz dedi tıpta …. Dediğimiz bi durum yani minyon tipli bebek dedi. Gelişim geriliği dememiz için 3 4 hafta geri olması lazım dedi içimi rahatlattı. Bizde şimdi 32 haftalığız sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🤗🤗