Merhabalar arkadaşlar bugün 5+4 haftalık hamileyim doktordan Geldim doktor iki tane kese gördüğünü Söyledi biri 9 mm biri 10 mm Biri kanama olabilir dedi ya da ikiz dedi fakat benim ailemde hiç ikiz yok böyle bir şey mümkün mü başına gelen var mı bir de 5+4 haftada kese var fakat bebek gözükmedi endişe etmelimiyim normal mi ?