Busebozkurt0310 Kizlar 37 haftalik oldum ikinci bebeğim sezeryan olucam 38le 39 arası alirim dedi doktor sizlere ne dedi tam gün verdi mi ? Cuma günü komtrolum var bakalım ne dicek geçen gun sabaha kadar karın ağrısı çektim geliyyor sandim korktuum baya
gzdehlal-36 Busebozkurt0310 geçen hafta 37+0 da gitmiştim Doğumla ilgili konuştuk ne düşünüyorsun gibi bizim doktorumuz bayramda burda değil ve 40. Haftam bayrama denk geliyor doktorumla karar verdik eğer 4 nisana kadar gelmezse 4 nişanda sezeryan olacağım 4 nişanda da 38+6 oluyorum tarihi kendim seçtim o da haftasının da uygun olduğunu söyleyip kabul etti
QueenMother Busebozkurt0310 ben bugün gittim canım 37+4 günlük olduk bugün normalde nisanın 4 gün vermişti ama suyum biraz azalmış bir nisana çektik 38 doldurduktan sonra hangi gün müsaitlerse veriyorlar gn verdi ama ağrın sancın olabilir suyun gelebilir hemen acile gel dedi orası nasip artık hayırlısı