Mkarakaya hiç korkma genel anestezi alıyorsun hiçbişey hissetmiyorsun sonrasında da ağrı sızı olmuyor. Bende 2 ay önce kürtaj oldum 9 haftalıktı kalbi durdu benimkininde. Adet olmadan tekrar hamile kaldım hemen doktor biraz kızdı ama nasip inşallah yine korktuğuma uğramam😕 çok geçmiş olsun