Aysenur-yakarer28 Merhabalar Gebeliğimin 35+3.Haftasındayım bugün idrar testi verdim ve idrarımda enfeksiyon çıktı doktor ilaç yazdı ama yine de çok korku bastı içimi çok riskli bir durum mu yaşayan var mı acaba
htck16 Aysenur-yakarer28 korkulacak bişey degil bende geçen yıl hamileydim gene aynı şey oldu dokor da kaç tane ilac verdu ama gene ayni gitmedi bende bi faydası olmadi yani bu yıl da hamileyim halen devam ediyor siz bir faydasını görürsünüz umarım 🌸
Aysenur-yakarer28 htck16 İnşallah sağ sağlim bebeğinizi aldınız demi kucağınıza erken doğuma sebeb olur diye çok korkuyorum zaten riskli bir gebelik geçiriyorum :(