Hanımlar akşam post açmıştım fakat geç saat die kimse görmedi sanırım 6 aydır klomen + fanera çatlatma iğnesi kullanıyorum ama sonuç negatif bu ay da test yapmama bir hafta kaldı eğer olumsuz olursa aşılama düşünüyorum aşılama yaptıran arkadaşlar nerde hangi hastanede hangi doktorda ne kadara yaptırdı öğrene bilirmiyim ? Birde nasıl ilerliyor süreç ?