Merhaba herkese 17 haftalık olduk erken sanki ama sormak istedim sizce ne zaman alışverişe başlamalıyız mesela bebek bezi için stok yapsam doğru olur mu? Benim ikinci çocuğm ilkinden temiz kullanılır ne varsa sakladım onları kullanayım diyorum yine de bişeyler almak gerekir mi ihtiyaç çıkar mı ?